ΑΠΟΨΕΙΣ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ STOXASTIS1963

Τρίτη 12 Απριλίου 2016

"Ατόπημα... ή Ατυχές συμβάν".

Εκ προοιμίου τοποθετούμαι... ότι εάν κάνω λάθος στην ΕΚΤΙΜΗΣΗ μου, σχετικά με τον τίτλο και το όλον γράφημά μου, που ακολουθεί, να ζητήσω δημόσια συγνώμη.

Αφορμή , για την εκτίμησή μου, είναι η ανακοίνωση της Αρχιεπισκοπής, όπως την διάβασα στην ανάρτηση στο διαδίκτυο, από το (πρακτορείο εκκλησιαστικών ειδήσεων ΔΟΓΜΑ).
Η επίσκεψη,  αρωγής, προς τους πρόσφυγες του Πειραιά, του Αρχιεπισκόπου, ενδεδυμένος ως απλός Παπάς και χωρίς να φέρει τον σταυρόν και εγκόλπιο... <<...επέλεξε να μην φέρει σταυρόν και εγκόλπιο...>>,  ώστε <<... να μην θίξει το θρησκευτικό συναίσθημα των Μουσουλμάνων...>> , αναγράφει το πρακτορείο.
Αποτέλεσμα εικόνας για σταυρος μαρτυρίουΠροφανώς να μην προκαλέσει, το Μουσουλμανικό "στοιχείο",  το οποίο ως γνωστόν τρέφει αμέτρητο μίσος για τον σταυρόν και μόνον με την θέα του.   Ο σταυρός  είναι το σύμβολο των απανταχού ορθοδόξων Χριστιανών και συμβολίζει το μαρτύριο του Θεόπεμπτου υιού του Θεού, Κυρίου ημών Ιησού Χρηστού,  

Ιδού τώρα έρχεται η ΕΚΤΙΜΗΣΗ μου, που χαρακτηρίζει "Ατόπημα... ή ατυχές συμβάν" το γεγονός...
Αποτέλεσμα εικόνας για εγκόλπιοΊσα ίσα,  που ο σταυρός με την "λάμψη" του, θα έδειχνε περίτρανα την μεγαλοψυχία του Χριστιανισμού, ο οποίος αναγνωρίζει τον άνθρωπο , ως δημιούργημα του πανάγαθου Θεού, ανεξάρτητα του χρώματός του και της θρησκευτικής του καταγωγής...

Τέλος , θα επαναλάβω, ότι,  εάν η εκτίμησή μου είναι λανθασμένη να ζητήσω δημόσια συγνώμη.

1 σχόλιο:

Πέτρου Ελευθέριος είπε...

Φυσικά και είναι ατόπημα αδικαιολόγητο για έναν Ιεράρχη.