ΑΠΟΨΕΙΣ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ STOXASTIS1963

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

Τα Σύνορα μας


Θα αναφερθώ στα εκάστοτε και κυρίως σημερινά τεκταινόμενα, που κεκαλυμμένα παρουσιάζονται και τα οποία έχουν άμεση σχέση με τα σύνορά μας χερσαία και θαλάσσια.

Το θέμα αυτό έπρεπε και πρέπει να δημιουργεί μία πολύ σοβαρή απορία σε όλους μας και να χρήζει μιας καθαρής διευκρίνησης. Αναφέρομαι στην κ. Άννα Ψαρούδα Μπενάκη , που όπως καταφαίνεται στο video, που ακολουθεί,  ομιλεί για αλλαγές συνόρων.


Οι ιθύνοντες παλαιότεροι και οι σημερινοί, της πολιτικής, της δικαιοσύνης και ακαδημαϊκοί , όπως και για κάθε Έλληνα πρέπει να ζητήσουν από την σεβαστή και με την αξιόλογη πετυχημένη σταδιοδρομία κ. Μπενάκη να μας απαντήσει..... Που, Πότε, και Πως..... έγινε κάτοχος αυτών των αναφερομένων στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Η περίπτωση.... εκτίμηση.... προφανέστατα δεν έχει θέση , καθόσον η δημόσια προσφώνηση από την τότε πρόεδρο της βουλής, δεν μπορεί επ' ουδενί να πρόκειται ή να έχει προσωπικές θέσεις, για αυτό το μέγιστο θέμα, της μεταβολής των συνόρων της χώρας.

Κυριακή 8 Ιουλίου 2018

Η "Τραμπάλα " απάτη ... του Δημόσιου Χρέους


Αποτέλεσμα εικόνας για δημόσιο χρέος ελλάδας

Το γράφημα αναφέρεται μέχρι το 2007 από εκεί και πέρα μέχρι σήμερα ανέβηκε στα 330 δις περίπου.
                                           **************

Ξεκινώντας θα πρέπει να γίνει κάποια διευκρίνηση. Όταν λέμε αγορές είναι κυρίως, οι μεγάλες τράπεζες των σημερινών μεγάλων δανειστών.

Η τραμπάλα που γίνεται μεταξύ δανειστών και αγοράς, φαίνεται σε όλο το μεγαλείο της, προκειμένου για την χώρα μας, που καταφέραμε με τον άφρονα δανεισμό μας και τα σφάλματα, που έγιναν εδώ και δεκαετίες από τους πολιτικούς μας.

Αρχικά ο δανεισμός μας ήταν από τις αγορές, οι ποίες μας τροφοδοτούσαν  ακατάπαυστα με χρήμα και μεγάλωναν το χρέος της χώρας μας...  φυσικά...  και  με την αποδοχή του από εμάς. Δηλαδή το διογκούμενο χρέος "ελαφρά τη καρδία" των εκάστοτε διοικούντων πολιτικών μας.

Όταν όμως το χρέος έφτασε σε δυσθεώρητα ύψη για την οικονομία μας , τότε οι αγορές  που μας δάνειζαν, έπαιξαν το παιχνίδι των αφεντικών τους, ζήτησαν υπέρογκα επιτόκια και απαγορευτικά για περαιτέρω δανεισμό, προκειμένου να συνεχιστεί ο δανεισμός.
Τότε οι "λεβέντες"πολιτικοί μας τρομοκρατημένοι τρέχουν  ασμένοντας και ζήτησαν άλλες πηγές δανεισμού, οι οποίες όμως  ευγενικά μας έκλεισαν την πόρτα. Τότε παρακαλετά ζήτησαν την συνδρομή του ΔΝΤ. Αυτό ήταν .... επήλθε συνεννόηση της Ευρωπαϊκής τοκογλυφίας με την υπερατλαντική  (ΕΕ- ΔΝΤ)
Τότε λοιπόν έβαλαν την χώρα μας, να υπογράψει και να δεθεί χειροπόδαρα με την απιοκρατική συμφωνία, που μας μαστίζει σήμερα.  
Εδώ και 8 χρόνια και  δεν γνωρίζουμε μέχρι πότε,  θα συνεχίζεται το "βιολί" να μας  λένε εκάστοτε για τα,,,,, συμφωνηθέντα....  
Το φως εξόδου από το τούνελ, που μας έβαλαν οικειοθελώς όμως,  δεν φαίνεται πουθενά.

Η απόδειξη είναι άμεσα ορατή και χειροπιαστή . Το αρχικό χρέος  το 2010 ήταν κοντά στα 300 δις και σήμερα 2018 είναι γύρω στα 330 δις , δηλαδή μετά από 8 χρόνια θυσιών μέχρις εξουθενώσεως και εξαθλίωσης των Ελλήνων πολιτών, το χρέος αντί να μικραίνει αυτό διογκούται κατάφωρα.  Το που πάμε  ¨ένας θεός το ξέρει"...

Σε συνέχεια....Το πρώτο μέλημα των τοκογλύφων σημερινών δανειστών  είναι πως θα εξασφαλίσουν  τα τσιράκια τους τις αγορές. Τότε λοιπόν το σχέδιο εξασφάλισης των αγορών άρχισε με την σταδιακή μεταβίβαση από τις αγορές στους πάτρωνες τους δανειστές μας και από διαπραγματεύσιμο έγινε αδιαπραγμάτευτο.
Με βάση την επονείδιστο και τοκογλυφική συμφωνία, αποπληρώθηκε  σταδιακά,  το προερχόμενο από τις αγορές και μεταφέρθηκε στους σημερινούς τοκογλύφους.

Σήμερα λοιπόν οι δανειστές έχουν δημιουργήσει τις απαιτούμενες προϋποθέσεις και συνθήκες, ώστε η χώρα μας να γυρίσει στις αγορές , για να αγοράζουμε το χρήμα και να ξεπληρώνουμε το χρέος των  δανειστών . Δεν είναι όμως μόνον αυτό , αλλά και το έτερο επονείδιστο και συνάμα αισχρό στην αποπληρωμή να συμμετέχει και ο δημόσιος πλούτος της χώρας μας (επίγειος- υπόγειος και υποθαλάσσιος).

Η "τραμπάλα" λοιπόν συνεχίζεται διαχρονικά , από την τοκογλυφία των αγορών, πήγε στους σημερινούς δανειστές και αυτοί με την σειρά τους  προωθούν το χρέος στις αγορές.....Το παιχνίδι  αυτό συντελείται και θα συνεχιστεί απ' ότι καταφαίνεται για πολλά χρόνια..... και τελειωμό δεν θα έχει.

Το αποκαρδιωτικό όμως του μέγιστου αυτού θέματος είναι  ότι αυτοί,  που ευθύνονται παλαιότεροι και νυν,  για την οικονομική κατάντια της χώρας μας, αντί να  καθίσουν να συζητήσουν και να βρουν τρόπους αντιμετώπισης αυτού του υπέρογκου  χρέους σκυλοβρίζονται στη Βουλή , όπως τα "χαμίνια" του πεζοδρομίου, με απώτερο σκοπό να εξασφαλίσουν το στασίδι στη Βουλή και την "κονόμα" τους....



Δευτέρα 2 Ιουλίου 2018

Μακεδονία είναι Ελλάδα....


Πως έβλεπαν το θέμα Μακεδονία τότε  αυτοί, που μάτωναν για την ελευθέρωσή της και πως την ξεπουλούν  σήμερα.....



Φωτογραφία του Konstantinos Ziazias.

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Μακεδονία είναι Ελλάδα.....

Τα νομίσματα εκείνης της εποχής μαρτυρούν αδιάψευστα την μοναδική Ελληνικότητα της Μακεδονίας. Ας το δουν όλοι εκείνοι, που θέλουν να την ονομάσουν "Νότια Μακεδονία", αφού αναγνωρίζουν την ύπαρξη "Βόρειας Μακεδονίας.
                           "Δείτε το video" 

Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Παράπλευρες..... Επιπτώσεις από το Όνομα "Βόρεια Μακεδονία"



Πολλά άλλα, ακολουθούν την ονομασία των Σκοπίων. 


Αποτέλεσμα εικόνας για μακεδονίαΈμμεσα αλλάζουμε εμείς το όνομα της Μακεδονίας μας, σε "Νότιο Μακεδονία" , αφού αναγνωρίζουμε την ύπαρξη της "Βόρειας Μακεδονίας" .Αυτό και μόνον αφήνει ανοικτό το πεδίο για μελλοντικές αλυτρωτικές θέσεις και διεκδικήσεις, που έπρεπε οπωσδήποτε...... να είχαν αποφευχθεί. Σε αυτό συνηγορεί και η παραδοχή του Μακεδονικού Έθνους, όπως επίσης και της γλώσσας .


Αποτέλεσμα εικόνας για θράκηΕάν παρ' ελπίδα και εφόσον υπάρξουν,(μη ορατές σήμερα), μελλοντικές εδαφικές ανακατατάξεις συνόρων, η Θράκη  (με κόκκινο χρώμα)  απομονώνεται τελείως από τον κορμό της Ελλάδας , και γίνεται ποιο εύκολη βορά για τους ελλοχεύοντες Τούρκους.


Αποτέλεσμα εικόνας για Αλβανία

Από την άλλη μεριά θα δημιουργήσει άλλες προϋποθέσεις από τις σημερινές διεκδικήσεις στην Αλβανία, για την Ελληνική Ήπειρο .  

Τέλος εκτιμάται, ότι οι συμφωνίες μεταξύ Κρατών, πρέπει να βλέπουν και να εξασφαλίζουν, εκτός του σήμερα , το διηνεκές μέλλον, όταν μάλιστα αυτές, αγγίζουν Εθνικά θέματα . Ας ελπίσουμε , ότι δεν θα αντιμετωπίσουμε μελλοντικά προβλήματα από την ονομασία "Βόρειος Μακεδονία"......

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Μία...Απορία.

Αποτέλεσμα εικόνας για Ελληνική Μακεδονία
     Έχω την απορία....... ενδεχομένως για κάποιους να κάνω  και λάθος.

Πολλά  έχουν ειπωθεί , γραφεί και συνεχίζετε να απασχολούν την επικαιρότητα , όπως πιστεύω,  αυτά θα συνεχιστούν και μελλοντικά, ότι τα Σκόπια θα ονομαστούν  Βόρεια Μακεδονία.

Το ερώτημα όμως,  που δεν απαντάται και αποτελεί απορία είναι:
Εφόσον τα Σκόπια θα ονομαστούν Βόρεια Μακεδονία, οι κάτοικοί που απαρτίζουν την Ελληνική Ανατολική, Κεντρική και Δυτική Μακεδονία, πως θα ονομάζονται;;;;; Μήπως, Νότιοι Μακεδόνες , αφού αναγνωρίζουμε την ύπαρξη της Βόρειας Μακεδονίας.

Δηλαδή , εν κατακλείδι, επισημοποιούμε και καταφέρνουν τα Σκόπια... έμμεσα... να μας περάσουν στην αλλαγή του ονόματος της Ελληνικής,  από αιώνων Μακεδονίας, σε νέα ονομασία Νότιος Μακεδονία και έτσι τα Σκόπια να οικειοποιηθούν, επίσημα πλέον,  το όνομα Μακεδονία.

Αυτό μπορεί να θεωρηθεί ... επιτυχία ;;;

Τα συμπεράσματα ανήκουν στους αναγνώστες του γραφήματος.


Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

Λιγνίτης σε.... Ντίζελ

Έλαβα το παρακάτω Email  από τον συμμαθητή μου (ΣΣΕ) κ. Κουτρούμπα και το κοινοποιώ όπως το έλαβα.
Δεν είμαι ειδικός στο να εκφέρω γνώμη ή να κάνω κάποια εκτίμηση, αυτή προφανώς είναι, των ειδικών επιστημόνων.

Καλώ όλους τους φίλους στο διαδίκτυο και όχι μόνον, να διαβάσουν προσεκτικά , τα όσα αναφέρει ο ειδικός επιστήμονας κ.Γ. Γιαλτουρίδης , για την μετατροπή του λιγνίτη σε ντίζελ, στη χώρα μας και να βγάλουν τα προσωπικά τους συμπεράσματα.



Κυριακή, 10 Ιουνίου 2018

600 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΜΕΤΡΑΤΟΠΗ ΤΩΝ ΛΙΓΝΙΤΩΝ ΤΗΣ ΔΕΗ  ΣΕ ΝΤΊΖΕΛ
Έρευνα κ. Κ. Γιαλτουρίδη
Μετά  από επικοινωνία μου με τον κύριο Γεώργιο Γιαλτουριδη κάτοικο Βοστώνης
Ο ίδια αναφέρει ότι  επανέρχεται με νέα στοιχειώδους για τον μαύρο χρυσό της Ελλάδος που δεν είναι άλλο από τον λιγνίτη  μια λεπτομερής ανάλυση της National Energy Technology Laboratory του Υπουργείου Ενέργειας της Αμερικής.  Θέλω να επικοινωνήσω μαζί τους για επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή στην Ελλάδα.  Όπως βλέπετε στη σελίδα 23 μια μονάδα που θα παράγει 10.000 βαρέλια η 1.600.000 λίτρα πετρελαίου κίνησης και άλλα υγρά καύσιμα την ήμερα με κατανάλωση λιγνίτη 4.200 τόνους ημερησίως θα κοστίσει περίπου 800 εκατομμύρια δολάρια να στηθεί.  
Μεγαλύτερες μονάδες στοιχίζουν αναλόγως περισσότερο.  
Θα σας ετοιμάσω μια λεπτομερής ανάλυση για την Ελλάδα.

Φ Φράγκος
Αγαπητοί φίλοι για την ενημέρωση σας 
Στην μετάβαση μου στη Βοστωνη 17-22/5 2018  κ Γεώργιος Γιαλτουριδης με που δεν αποκλείεται να εξελιχθεί σε συγκλονιστική.
κατέστησε κοινωνό μιας αποκάλυψης ..
Είναι καθήκον και υποχρέωση να διαλευκανθεί πλήρως το θέμα, ώστε να δοθεί η δυνατότητα επίλυσης εν μέρει η εν όλω της οικονομικής δυσπραγίας της πατρίδος μας.

Περιληπτική  Ενημέρωση :(κ.Γ.Γιαλτουριδη).
Μολονότι δεν γνωρίζω ακριβώς τον συντελεστή απόδοσης (efficiency) της μετατροπής του λιγνίτη σε υγρόν υδρογονάνθρακα, είναι πιθανόν ότι το ολικό κόστος του κατ'αυτον τον τρόπον παραγόμενου ντίζελ  θα είναι τουλάχιστο  ανταγωνιστικό με το κόστος του  πετρελαίου που θα βγει (ΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙ!)   από τα βάθη της Μεσογείου. 

Και οι περιβαλλοντικες επιπτωσεις θα ειναι ασφαλως μικροτερες.

 Το εξαιρετικά δύσκολο και υψηλού κόστους της θαλάσσιας παράγωγης πετρελαίου 

Δεν μπορεί να αγνοηθεί σε μια χωρά όπως η Ελλάδα. Και αν τα πετρέλαια είναι όπως αυτά που είχαν βρεθεί και εγκαταλειφθεί προ ετών νοτίως της Θεσσαλονίκης, με υψηλά ποσοστά  υδρόθειου (H2S) και σε μεγάλο βάθος και μεγάλη πίεση  of acid gases, τότε ο λιγνίτης είναι ίσως  πιο ελκυστική πηγή ενεργείας. 
 Η παράγωγη υδρογονανθράκων στην παρουσία μεγάλων ποσοτήτων of ACID GASES που μπορεί να είναι σε πίεση πολύ υψηλή και να περιέχει μεγάλα  ποσοστά υδρόθειου είναι και περιβαλλοντικά πολύ επικίνδυνη και προβληματική από απόψεως ασφάλειας, αν και ορισμένα από τα προβλήματα τέτοιας παράγωγης έχουν εντοπιστεί και λυθεί.

Εν περιληψει, η παρατηρηση του κ. Γιαλτουριδη την οποιαν μας αναφερει ο κ. Αρκας θα πρεπει να ληφθη σοβαρα υπ οψην. Η μετατροπη ανθρακα σε υγρα καυσιμα ειχε επιτευχθη με οικονομικο τροπο στην Νοτια Αφρικη απο την εταιρια SASOL ηδη πριν πολλες δεκαετιες.  Δεν πρεπει να αγνοηθει.

Καλο θα ειναι να  μπορεσωμε να τα αξιοποιήσουμε  και τα δυο, ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΙΓΝΙΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ.

Το να πωληθούν οι λιγνίτες της Ελλάδας για ένα κομμάτι ψωμί από τους πολίτικους της,  θα είναι εγκληματικό.
Πολύ ενδιαφέροντα τα όσα μας υπενθυμίζει  ο Έλληνας του εξωτερικού κ. Γιαλτουρίδης, για δυνατότητα συμφέρουσας μετατροπής των λιγνιτών της ΔΕΗ και σε πετρέλαιο
Όλα δείχνουν ότι οι προς «δωρεά» λιγνίτες μας αξίζουν πολλαπλάσια από το υπό ανεύρεση «πετρέλαιο μας».
Δείτε σας παρακαλώ τι αναφέρει κατωτέρω ο κ. Γιαλτουρίδης. Όπως γράφει (σε μετάφραση)
Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο  Νέας Ζηλανδίας  οι 3347 εκατομμύρια τόνοι  λιγνίτη της ΔΕΗ  μπορούν  να μετατραπούν  σε 420 δισεκατομμύρια λίτρα καυσίμου ντίζελ με λειανική πώληση του στην Ελλάδα περίπου 1,50 ευρώ ανά λίτρο.
Ακριβώς  μαθηματικά αυτό σημαίνει, σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Έλληνας κάτοικος Βοστώνης  κ. Γιαλτουρίδης,
τουλάχιστον 600 δις ευρώ.

As far as northern Greece's lignite reserves are concerned, please do not discount the Fischer-Tropsch process whereby lignite, via gasification, can be converted to liquid fuels, including a premium synthetic diesel fuel far superior (higher cetane number or CN) to what's available today. With crude prices topping $100 per barrel, the Fischer-Tropsch process is feasible for Greece's energy needs.

Some links:



would like expand on your estimates below, this time calculating the value of the lignite owned by ΔΕΗ if it was used exclusively for conversion to diesel fuel using the Fischer-Tropsh process.
Here is a recent study for the uses of lignite in the Mataura Valley in New Zealand, an area rich in lignite deposits:


An initial investment would be required to construct a large-scale processing facility.  Also, environmental concerns would need to be addressed in order to limit emissions, including CCS (Carbon Capture & Storage), CCU (Carbon Capture & Utilization) using again the same Fischer-Tropsh process this time to convert the gases emitted from the first phase to hydrocarbons (methane, propane, benzene, etc) as well as recycling the CO2 via Bio CCS Algal Synthesis.
Using the New Zealand calculations, the ΔΕΗ-owned 3347 million tonnes of lignite can be converted to 420 billion liters of diesel fuel.  Diesel fuel in Greece retails for approximately 1,50 euros per liter.  Just do the math.

Στη σελίδα 23 του annual report  2004 της ΔΕΗ που σας απεστάλη (και συνημμένο) αναφέρεται ότι η ΔΕΗ διαθέτει 3347 εκατομμύρια τόνους λιγνίτη (Δυτική Μακεδονία, 1876 εκατ., Δράμα 900 εκατ., Ελασσόνα 69 εκατ. Και Μεγάπολη 255 εκατ.).

Συνολικά δηλαδή διαθέτει 3.347.000.000.000 κιλά λιγνίτη.
Με 0,1 του ευρώ ανα κιλό λιγνίτη η αξία των λιγνιτικών αποθεμάτων της ΔΕΗ ανέρχεται σε 334 δις ευρώ
και με 0,01 του ευρώ (δηλαδή ενα λεπτό) ανά κιλό η αξία τους ανέρχεται σε 33 δις ευρώ.
Με 0,05 ευρώ ανά κιλό η αξία τους ανέρχεται σε 150 δις ευρώ.
Συνημμένα μπορείτε να δείτε επίσης τα φράγματα της ΔΕΗ και να εκτιμήσετε και εξ ιδίων και τη γενικότερη τους αξία.

Παρακαλείστε να θέσετε τα στοιχεία αυτά υπ όψιν των συνδικαλιστών της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ πριν παραδώσουν προς ξεπούλημα των και καλά προς «ιδιωτικοποίηση» των λιγνιτωρυχείων  της ΔΕΗ λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τα ανωτέρω...

  The  opinions expressed are those of the author(s)and not necessarily those of HE

This mailing list is powered by L-Soft's renowned LISTSERV(R) softwar

The opinions expressed are those of the author(s)and not necessarily those of HEHellenic Electronic Center (HEC) www.greece.org - - - - - - - Click here to UnsubClick here to Unsubscribescrib

This mailing list is powered by L-Soft's renowned LISTSERV(R) sof