ΑΠΟΨΕΙΣ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ STOXASTIS1963

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Απάντηση σε Πρόταση


Μέσω του διαδικτύου μου έγινε πρόταση , για συνεργασία και συμμετοχή σε ομάδα που αναρτά δημοσιεύσεις στο Facebook και στην οποία να συγγράφω. Η απάντησή μου, στην πρόταση είναι η παρακάτω:

Φίλτατε ........


Δεν είμαι δημοσιογράφος, δεν είμαι συγγραφέας, είμαι ένας απλός πολίτης, που ξεκίνησε ένα blog τo 2010 ( ΑΠΟΨΕΙΣ)  και από τότε μέχρι σήμερα με το μεγαλύτερο μέρος των αναρτήσεων , καυτηριάζω και στηλιτεύω , αυτούς που μας έφεραν σε αυτό το οικονομικό χάλι και αδιέξοδο και χωρίς καμία προοπτική.

Το δημόσιο χρέος , μετά από το περιβόητο PSI και τις πρωτόγνωρες οικονομικές στερήσεις , που ετσιθελικά και εκβιαστικά μας επιβάλλουν οι τοκογλύφοι δανειστές και τις οποίες αποδέχθηκαν τόσο οι προηγούμενοι ,όσο και οι σημερινοί κυβερνώντες.... Το χρέος λοιπόν,  αντί να μειώνεται διογκούται. Μας σερβίρουν κάθε φορά, ξεγελώντας εαυτούς και αλλήλους,  ότι διαπραγματεύονται και προβάλλουν τα λεγόμενα ισοδύναμα...λες και αυτά δεν αποτελούν (συγκεκαλυμμένα) , την  αποδοχή των εκάστοτε μέτρων. Η κοροϊδία σε όλο της το μεγαλείο....

Ήδη έχω αναρτήσει στο blog  μου, περί τα 260 άρθρα , τα οποία δημοσιεύω στο Facebook, twitter, google + και στο blog Musicheaven . Το μεγαλύτερο μέρος αυτών  αναφέρονται στο δημόσιο χρέος και τα εκάστοτε τεκταινόμενα δανειστών  -  κυβερνώντων .

Έχω δημόσια δηλώσει το επαναλαμβάνω κάθε φορά και το αναδημοσιεύω όπως παρακάτω :

<<ΑΥΤΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ.....στις  ΑΠΟΨΕΙΣ>>

              Εκ προοιμίου δηλώνεται ότι οι ΑΠΟΨΕΙΣ ουδεμία σχέση έχουν και εξάρτηση από  κόμματα και γενικότερα από πολιτικές παρατάξεις και πολιτικούς ...
   Θα αναφέρονται , καταγράφονται και θα καταχωρούνται ΑΠΟΨΕΙΣ , εκτιμήσεις και συμπεράσματα για διάφορα θέματα της καθημερινότητας (κυρίως κοινωνικοπολιτικά ) , που λαμβάνουν χώρα  εντός της Ελλάδος και ενίοτε εκτός αυτής.
       Η αντικειμενικότητα θα είναι το κύριο και βασικό γνώρισμα των αναφερομένων στις  ΑΠΟΨΕΙΣ  και σε περίπτωση λανθασμένης εκτίμησης ή τοποθέτησης κάποιου θέματος , με ευθύτητα και ειλικρίνεια θα αποκαθίσταται το ορθόν , σε αμέσως επόμενη δημοσίευση .>>

Φίλτατε ,..... η πρόταση σου με χαροποιεί και μου προσάπτει ιδιαίτερη τιμή, αλλά λόγω ηλικίας και υγείας , προτιμώ να παραμείνω , όπως ξεκίνησα, δανειζόμενος τον τίτλο της ταινίας "Μοναχικός Καβαλάρης"... για να μπορώ να είμαι καταγγελτικός και να στηλιτεύω , κάθε μορφής θέματα, που άπτονται άμεσα ή έμμεσα της γενικής οικτρής οικονομικής κατάστασης των Ελλήνων πολιτών.


Φιλικά
Βαγγέλης Αλεξόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: